Always be me..

Always be me..
When God take something away from your hand, He is not punishing you, but merely emptying your hand for you to receive something better..

Wednesday, August 11, 2010

Show me the way....

Tuhan, andai aku tahu kemana takdir ku...
susah atau senang..
jauh atau dekat..
sedih atau gembira...
Tuhan, andai aku tahu kemana takdir ku..
pasti aku akan selalu memohon kepada mu..
mungkin juga bersyukur kepada mu...
atau menangis keranamu...
Tuhan...
andai aku tersalah arah...tunjukkan aku jalan...
andai aku melakukan dosa...bukalah hatiku untuk bertaubat kepadaMu..
Tuhan...andai aku melihat gelap..
tunjukkan aku cahaya...
andai aku tersasar..
luruskan aku kepadaMu...
Tuhan...aku mungkin ada mata..
tapi mungkin aku tidak dapat melihat...
tunjukkan aku jalan..
jalan yang sebenar-benarnya kepadaMU..
Ya Allah Ya Tuhanku...
Amin...

2 comments: