Always be me..

Always be me..
When God take something away from your hand, He is not punishing you, but merely emptying your hand for you to receive something better..

Monday, April 12, 2010

K.I.T.A. & K.A.W.A.N

salam..lama dh x update blog neh..hhuhu...xtaw nk wat apa sebanaqnya...hehe
tp kt cni just nk kongc something tentang apa yg aku ada dan
aku yakin dan percaya bahawa stiap org pon ada K.A.W.A.N...am i right?hehe
bhong sgt la kla manusia tu bleh hdop tnpa kwan kn..memg la kla luaq npk ok tp dlm hati sapa yg taw kn...=)..sabtu ari tu aku kuaq brpoya-poya ngan kwn2 aku = huda, riza, nadia & jaja..lama dh x jumpa yg 3 org tu. kla huda tu memg dk dpan mata dh..huhu
thanks huda coz always ba my side...toce2...hehe...sbanaqnya rmy lg yg slalu supot aku..rmy lg kwn2 aku yg sygknkn aku sebagaimana aku cintakan mereka jgk....love all my fren..hehe..

mcm2 kita bleh kongci dgn kwn, x mcm kita bleh kongci ngan adk bradik kita sndiri..
xplek ka kla kita pk blek?ada setngah org dy lbh prcayakn kwn berbnding darah daging sndiri..kn...hebatnya seorang KAWAN...=)






lg rmy kwn, lg bahagia hidop kita??btoy ka???kla kwn tu x menjadi musuh dlm slimot, komfem bahgia...btol x...kwn ja yg paham kita...kwn ja yg taw sush seng kita...yg sanggup kongci segala masalah..kawn juga pndengar yg setia..kwn yg akn tgor kita bla kita wat salah..dy juga yg slalu nasihatkn kita.... sumanya kwn....sbb bla kita di sini, hanya ada kwn...family suma kt kampung...sumanya kita kongc ngan kwn x kra la megi ka milo ka teh ka jajan ka...kt cni sumanya kita kongci ngan kwn kn....
tp x brmaksud kt cni family tu x bg apa2 lnsung pada kita...tanpa family, mybe kita pon x dk kt cni...just kt cni aku nk sdarkn diri ini yg kwn tu dh byk tlong kita.. btol kn...






to all my freinds, thank u 4 evrthing...thank u so much..u guys are great... friend 4 eva ya..=)

No comments:

Post a Comment